Mutumutu

Nezávazně spočítat pojištění
Mobile menu

Druhý nejlepší pojišťovací inovátor? Mutumutu slaví úspěch

Čtení na 2 min

Druhý nejlepší pojišťovací inovátor? Mutumutu slaví úspěch

V 11. ročníku soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna vyhlašovaném ekonomickým deníkem Hospodářské noviny, získalo Mutumutu 2. místo jako Pojišťovací inovátor. Na přední příčce se umístilo na základě hlasování veřejnosti. 

V kategorii životního pojištění každoročně ostře sledovaného výzkumu hodnotila porota 12 firem. V pojišťovnictví jde o nejspíš nejnáročnější oblast, ve které tradičně panuje velká konkurence.

Mutumutu navíc přispělo svému partnerovi Komerční pojišťovně k 1. místu v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna a k 2. místu v kategorii Nejlepší životní pojišťovna.

 „Upřímně, jsem nadšený. Umístit se po roce existence v prestižní soutěži tak vysoko je pro nás pocta. Beru to jako potvrzení, že jdeme správným směrem. Zákazníci chtějí mít jistotu, že si pořídili kvalitní pojištění bez háčků a poznámek pod čarou,“ říká Jindra Lenz, zakladatel Mutumutu.

„Životko má být pro lidi, takže srozumitelné,“ říká zakladatel Mutumutu Jindra Lenz.
„Životko má být pro lidi, takže srozumitelné,“ říká zakladatel Mutumutu Jindra Lenz.

Rozhoduje celková kvalita životka

Ve výzkumu, který tradičně provádí agentura Datank, se jednotlivé společnosti hodnotí z pohledu zdraví byznysu, podílu na trhu nebo výnosnosti kapitálu. Celkově mají výzkumníci něco přes stovku kritérií. Důraz se klade i na to, co firmy nabízejí klientům, jaké mají ceny, množství služeb i produktů. Důležité je také to, jak komunikují se svými zákazníky. V inovacích a komunikaci Mutumutu exceluje.

Výzkum i mystery shopping

Datank vychází každoročně ze dvou typů dat. Čerpá z veřejně dostupných informací, sazebníků, výročních zpráv i dat zveřejněných na webech jednotlivých firem. Druhou část informací agentura získala tzv. mystery shoppingem, kdy výzkumníci z Datanku vystupovali coby fiktivní zákazníci. Zkoumání provedli nejen setkáním tváří v tvář s pracovníky pojišťoven, ale například e-mailovou komunikací.

Srozumitelnost je základ

Ankety Bankovní inovátor a Pojišťovací inovátor, kde Mutumutu získalo stříbro, vycházejí na rozdíl od hlavních ocenění z hlasování veřejnosti. „Životko má být pro lidi, takže srozumitelné. Nastavit jasná pravidla s minimem výjimek a pak je dodržovat – prostě plnit, co jsme slíbili. To je naprostý základ,“ dodává Lenz. A vybírá příklad klienta, který se dostal na 5 měsíců do pracovní neschopnosti. „Vyplatili jsme mu během té doby 158 tisíc korun, takže přes 30 tisíc měsíčně. Rodina nemusela řešit finance, což uzdravení a návratu do práce často pomůže nejvíc,“ vysvětluje Lenz.

Mutumutu  myslíme především na naše klienty.  Za radost ze sportu odměňujeme vrácením 20 % z ceny pojištění. Dalších 5 % získáte za to, že nekouříte a 5 % za to, že chodíte na pravidelné lékařské prohlídky.