Vánoční dobrodružství, kouzelné tenisky, říďa a malá Eliška. Jak vznikala naše nová reklama
Už jste někdy našli peníze pod jogamatkou nebo v běžeckých botách? Hrdinové našeho televizního spotu to štěstí měli. Už jste ho viděli? A víte, že nová reklama vznikla doslova přes Vánoce?
„Před svátky jsme dělali průzkum, ze kterého jsme zjistili, že průměrný Čech přibral za dobu koronavirových karantén přibližně šest a půl kila. Navíc Vánoce tomu ještě často přidávají. Proto je na začátku spotu malé ‚popíchnutí‘, kdy manželka poplácá láskyplně muže na pupíku,“ vysvětluje naše marketingová manažerka Lenka Rigerová.
V Mutumutu zákazníky motivujeme ke zdravému životnímu stylu. Už to, že budete fit, je samo o sobě velká motivace. To si právě uvědomí i náš ústřední manželský pár. Ale my k tomu přidáváme ještě peníze, které klientům vracíme za to, že sportují, nekouří a chodí pravidelně k doktorovi. No řekněte – když vidíte, kde všude je protagonisti v reklamě nacházejí, neláká vás to taky, abyste šli běhat nebo jeli do práce na kole?
Nový rok, nová reklama
Svou první televizní kampaň jsme chtěli symbolicky rozjet hned od začátku roku. Ale vybírali jsme z několika konceptů od různých agentur, a protože jeden byl lepší než druhý, musíme přiznat, že nám to docela trvalo. Nakonec jsme se rozhodli pro koncept od Štěpána Zálešáka – zkušeného režiséra a idea makera, který má za sebou víc než patnáct let v reklamkách.
Nebyl na to sám. Nejen kameru si vzal na triko Gašper Šnuderl. „V běžném workflow režiséra najímá filmová produkce a ten si pak si vybírá kameramana. Gašper je skvělý kameraman i kamarád, takže dost často zavolám právě jemu. Už jsme toho v tomto tandemu a pod hlavičkou různých produkcí natočili opravdu hodně,“ vysvětluje Štěpán. Možná jste viděli jejich spoty pro Notino, Kaufland nebo Albert.
„Jsou ale i projekty, které si vymýšlíme a vytváříme úplně sami. Pak vystupujeme jako duo WABISABI a aby takový projekt mohl vzniknout, musí každý z nás zastat vícero funkcí. Například když jsme připravovali znělky pro Megaton Fashion Show nebo teaser pro divadelní představení Krvavá svatba, projevil se Gašper jako schopný produkční. A tak se nakonec ujal i produkce Mutumutu,“ vysvětluje Štěpán Zálešák.
Točí celá rodina
Ale zpátky k našemu spotu. Natáčel se 22. 12. 2020, což je sice krásné datum, ovšem sehnat někoho, kdo vám před Vánoci na natáčení půjčí svůj uklizený a vánočně vyzdobený dům, není jen tak. Nakonec jsme ho našli v pražské čtvrti Řepy. Ale přišla další komplikace. Zaskočil nás covid – naštěstí ve všech případech jen v lehké formě – a museli jsme nahrazovat herce i komparzisty.
Ale všechno zlé je k něčemu dobré, a tak se aspoň v reklamě seznámíte s naším CEO Jindrou Lenzem a jeho malou dcerou Eliškou. „Na rozdíl ode mě dcera vyhrála konkurz na hlavní roli,“ směje se Jindra. „Já se objevil jako komparzista, mihnu se na úplném konci ve scéně s kolem. Ale máme super společný zážitek z natáčení.“
Jednu z hlavních rolí obsadila taky Nathalie Peyrichout, která má na starosti náš marketing ve Francii. Je to ta běžkyně s kouzelnými teniskami. Mimochodem – na ty boty nám chodí spousta dotazů. Takže kdybyste je sháněli, jde o model Mad River od americké značky Saucony. Hotovost bohužel v ceně není, na to už si musíte pořídit pojištění od Mutumutu.
Dvanáct dní Vánoc
Štěpán a Gašper se stali našimi osobními Ježíšky. Stříhali přes celý Štědrý den i večer. Co na to říkal opravdový Ježíšek? „Naštěstí jsme workoholici, takže nebyl překvapený a panenka Marie doma taky ne,“ uklidňuje náš Štěpán. Díky rychlé akci byla klíčová část připravena ke schvalování už na Boží hod.
U finálního střihu a postprodukce byli ještě naši kolegové z Creative Docku, tedy z jeho kreativně-marketingové sekce Studio by CD. Za necelých dvanáct dní bylo hotovo a my mohli jít do televize, kde nám běží dvacetivteřinový spot. Na kampaň ale narazíte i v rádiu, na YouTube, Facebooku, Instagramu a vůbec všude možně online. Doufáme, že se vám líbí!
Chcete taky dostávat peníze za to, že žijete zdravě? Klientům pravidelně vracíme až 20 % ze zaplaceného pojistného za to, že se hýbou. A k tomu 5 % za preventivní prohlídky u lékaře a 5 %, když nekouří.