Mutumutu

Nezávazně spočítat pojištění
Mobile menu

Odstartovali jsme a máme pro vás maximální slevu

Čtení na 2 min

Odstartovali jsme a máme pro vás maximální slevu

Dosud probíhalo testování pojištění Mutumutu mezi lidmi, kteří ho připravují, jejich rodinami, přáteli, kolegy. Od začátku října už se můžete pojistit i vy. Ke startu máme připravenou aplikaci na sbírání dat, ale než bude plně funkční, dáváme všem zákazníkům maximální slevu.

Až začne apka naplno fungovat, vyběhat, vychodit či vyjezdit si na kole plnou slevu, už nebude jen tak. „Podporujeme zdravý životní styl a budeme po lidech chtít, aby sportovali (chodili, běhali, jezdili na kole), nekouřili a dokládali nám, že chodí na preventivní lékařské prohlídky. Pak jim vrátíme až 30 % ročního pojistného zpátky,“ popisuje jeden z bonusů spoluzakladatel služby Jindřich Lenz.

Abyste se u Mutumutu pojistili, není potřeba moc. Jen zhruba 15 minut u počítače, tabletu nebo mobilu. Mutumutu je jednoduché online pojištění a budete mu rozumět. Žádné 60stránkové smlouvy s hvězdičkami a výlukami pod čarou. Žádné ukecávání k něčemu, co nepotřebujete. Nejčastější problémy klasického pojišťovacího byznysu jsou u nás pasé.  

Startupu z CreativeDocku kryje záda velká pojišťovna

Mutumutu vzniká ve startupové líhni Creative Dock. „Záda nám kryje Komerční pojišťovna, poskytuje nám know how a je klíčovým finančním partnerem pro krytí pojistných událostí,“ vysvětluje spoluzakladatel Mutumutu David Bystrzycki a doplňuje: „Oni jsou experti na pojistnou matematiku, my tvoříme tvář Mutumutu. Komunikujeme se zákazníky od A do Z.“

 

Kdo by potřeboval s čímkoliv poradit, může kdykoliv využít online chat nebo telefon. „Už se u nás pojistilo prvních 50 zákazníků a většina z nich všemu rozuměla. Jsme pro ně naprosto čitelní,“ říká Lenz.

Jsme Air Bank nebo Zonky, ale v pojišťovnictví

Ve středu 3. října proběhla přímo v Creative Docku tisková konference, kde se Mutumutu představilo novinářům. „Co udělala Air Bank v bankovnictví nebo naše Zonky v půjčování peněz, to chce Mutumutu udělat v pojišťovnictví. Narovnáváme trh, zprůhledňujeme ho,“ vysvětlil Bystrzycki a popsal ideálního zákazníka: „Našimi zákazníky jsou lidé, pro které je digitální svět každodenní rutinou a kteří by ocenili a  využili i v pojišťovnictví stejné novinky, jaké se objevují třeba mezi mobily, ve stahování hudby a jinde. A když navíc sportují, dosáhnou díky svému pohybu na motivační slevu, kterou nabízíme.“