Eiffelovka, vavříny a dvakrát tolik zákazníků. Rok 2021 byl jedna velká jízda!
Odborníci nás chválili, zákazníci nám věřili a my jsme jim poctivě platili. Dokonce i když se jim nic nestalo – jednoduše za to, že žili zdravě. Začali jsme kultivovat český trh a vstoupili na ten francouzský. A co životní pojištění Mutumutu čeká dál? Všechno vám prozradíme.
Opravdu našlapaný rok jsme loni v lednu odstartovali naší první televizní kampaní. Pamatujete? Byla o tom, jak odměňujeme za zdravý životní styl, což taky svědomitě děláme – už od roku 2018, kdy se životní pojištění Mutumutu narodilo. Je to podle nás fér a výhodné pro obě strany.
A víte, co je ještě fér?
Finanční služby, které z lidí neždímají peníze, neschovávají se za nekonečné poznámky pod čarou, jednají na rovinu a srozumitelně. Proto jsme loni spolu s Fondee a Upvestem založili iniciativu Fér Fintech. Dali jsme si za cíl kultivovat obory, ve kterých podnikáme, emancipovat zákazníky a firmám pomáhat, aby byly… no, férovější. Je to podle nás důležitý projekt a jsme rádi, že můžeme být jeho součástí.
Bonne chance, Mutumutu France!
Tohle nám udělalo obrovskou radost: 16. listopadu jsme oficiálně spustili Mutumutu ve Francii. Chystali jsme se na to víc než rok. Víte, že životní pojištění v zemi stávek a baget (pardon) funguje jinak než u nás? Zaměstnance pro případ smrti, invalidity nebo pracovní neschopnosti kryje jejich firma. Jenže ve Francii jsou tak 4 miliony živnostníků, mezi které patří třeba i doktoři. A těm nikdo nic neplatí. Takže jsou v ještě větší nevýhodě než české OSVČ, na které ostatně taky myslíme. Našemu francouzskému týmu držíme pěsti, ať se mu refresh tamního pojišťovacího trhu vydaří. V Česku jsme si už vyzkoušeli, že to jde!
Fanfáry, prosím!
Ne že bychom se chtěli chlubit. Dobře, tak jen trošku. Loni se nám podařilo zdvojnásobit tržby, ale hlavně máme dvakrát víc klientů a číslo stále roste. Dokonce i podle odborníků děláme něco správně, protože jsme si v roce 2021 vysloužili hned dvě hodnotné ceny. V červnu jsme získali 1. místo v kategorii Fintech prestižní soutěže Zlatá koruna – odborná porota v ní už dvacet let oceňuje nejlepší finanční produkty a služby v Česku. A v listopadu nám porota WebTop100, největší tuzemské soutěže digitálních řešení, přidělila zase zlatou. Tentokrát v kategorii Startup.
Všechny vavříny jsme náležitě oslavili, ale usínat na nich nechceme. To není náš styl. Proto jsme se klientů v průběhu celého roku ptali, co se jim u nás líbí, a hlavně, co by zlepšili. Slibujeme, že i letos si přečteme každou zprávu a budeme věnovat pozornost každému názoru. Snad si udržíme vysokou laťku, kterou nastavilo naše loňské Net Promoter Score. Tohle skóre zákaznické spokojenosti nám vyšlo na 74 bodů ze 100. Průměr na trhu s pojištěním je někde mezi 30 až 37, o to víc nás to těší.
Co přinese rok 2022?
I tentokrát jsme ho zahájili novou televizní kampaní. Máme i nové motto: Životní pojištění, které platí. Proč? Podle výzkumů má 65 % lidí strach, že až přijde na lámání chleba, pojišťovna se o ně nepostará. Prostě se nedočkají pojistného plnění. Jenže my si už od samotného začátku zakládáme na tom, že co řekneme, to platí. Nehledáme výmluvy a klientům skutečně kryjeme záda. A protože už to děláme nějaký ten pátek, troufáme si to vytroubit do světa. V novém spotu i v naší další komunikaci.
O tom, že je na nás spoleh, snad letos přesvědčíme i sousedy. Chystáme totiž další expanzi – do Německa. Pro české zákazníky navíc rozšíříme nabídku pojištění, máte se na co těšit. Už teď tušíme, že nás letos čeká spousta dobrodružství. Nezapomeňte proto sledovat náš blog, Facebook, LinkedIn nebo Instagram. A jestli byste rádi nějaké to dobrodružství zažili s námi, sledujte i naše nabídky práce na Welcome to the Jungle. Pořád někoho hledáme!
Do nového roku vám ze všeho nejvíc přejeme, ať jste zdraví a ať se vám neštěstí vyhýbá obloukem. Ale kdyby přece jen přišlo, ať máte jistotu, že vám někdo kryje záda. A jestli ještě nemáte životní pojištění, máme pro vás tip na jedno předsevzetí…